- INTERVJU
/ WORK /

INTERVJU

 
 
häromdagen ( ja alltså allt är häromdagen när man inte hinner blogga om sina dagar hahah ) så var jag på intervju på resurs bank. orkar inte jag var en av 1O på gruppinterjvu, den enda med högskoleutbildning med relevans till jobbet? och den med mest säljerfarenhet men ändå fick jag inte jobbet. seriöst. jag varit jobbcoach så jag naila tom intervjun. ibland tror jag bara gud inte vill jag ska ha ett jobb. haha :( det var helt fint kontor men tror jag hade tröttnat snabbt o jobba i sån miljö. jag behöver mycket mer liv runt omkring mig :/ haha jag är äkta sån som omgivningen är. är miljön rolig och glad blir jag också. är det deppigt blir jag deppig. HAHA :( men ja! det var inte menat. vi får se vad jag jobbar med i framtiden! om jag nu får jobb. HAHA 
#1 / / Elin:

Asså besvikelsen när man inte får jobbet man söker fast man sj tkr man är bäst??? HAHA. Hände mig förra året... Men som du skrev de va inte menat, bättre erbjudanden kommer säkert ;)

Svar: hahah MAN E JU BÄST !!! hahaha nej men :( det är helt enkelt inte menat som du säger. FÅR VI HOPPAS !!! hahah
abber

#2 / / N:

Det väntar ett ÄNNU bättre jobb för dig inshalla :)

Svar: :( svårt o se det framför sig när det hänt så på flera intervjuer. hahaha :( men tack så mkt <3
abber

#3 / / Anonym:

det ordnar sig fina fina fina abber! du verkar vara en riktig glädjespridare med en positiv attityd! det väntar något bättre..! puss och kram

Svar: hey :) tack för dina söta ord. ja det hoppas jag verligen. det va helt enkelt inte menat! :) mwah!
abber