- MAKE UP STORE COURSE
/ FRIENDS /

MAKE UP STORE COURSE

idag gick jag & ivanko till makeupstore för en smink kurs, jag fick det som presentkort från husam&charlie och ivana ville också! helt perfekt för de sminkar en i en timme sen får man köpa smink för den summan! :) 
jag blev jätte nöjd med basen men ögonen inte alls, tycker jag gör det finare själv haha så jag köpte sån dual foundation, det är foundation och puder i en sen en ögonskugga o en läppenna! :)
ivana fick en lila sminkning o likna en brud tycker jag! :) 
 
fyfan va hungriga vi va. slakta mate hahah
sen träffa jag israa!!! finaste så glad jag blev, lura henne när hon kom  ut från toan o hon fick största chocken. vi måste seriöst bli bättre på att träffas jag hono amalos :( 
ohhh jag velat smaka de här i ÅR ! hahah d liknar nutella o smakar glass = perfekt! hahah 
 
makeupstore kurs / makeupstore kurs / smink / smink kurs / sminkkurs
#1 / / Rim:

Hej, var har du fixat dina naglar? Om du har adressen dit oxå, för jag bor inte i Helsingborg men nära, och hur mycket dom kostade.. för du har väldigt fina naglar :)

Svar: Hey :) jag ixa de på pleasure divas tror jag d heter, en affär exakt framför centralen i helsingborg. kosta 350 för omfyllning! d hållt i TVÅ månader för jag filat o så.men sick bra kvalite asså!
abber