- THANK YOU 2013, YOU WERE GREAT
/ EVERYDAY /

THANK YOU 2013, YOU WERE GREAT

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? flyttade med baby, tog magisterexamen! :D 
2. Höll du några av dina nyårslöften? HAHAH mitt nyårslöfte va att få ett riktigt underbart jobb. höll faktiskt d men bara i 1 månad. HAHA
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? naj men nästa år blir två st !!!! WOHO
4. Dog någon som stod dig nära? nej tack gode gud <3
5. Vilka länder besökte du? thailand! :D 2014 måste jag fan resa mer. det är ett löfte. 
6. Är det något du saknat år 2O13 som du vill ha år 2014? ett jobb !!! hahah annars är allt perfektion!
7. Vilket datum från år 2O13 kommer du alltid att minnas? 25 mars, när vi flyttade alltikng till nya lägenheten fyfan va jobbig/underbar känsla det va. hahah 
8. Vad var din största framgång 2O14? magisterexamen! blev civilekonom :) att jag fick jobb som ekonomiansvarig :) att jag lärde mig baka och laga mat! :D 
9. Största misstaget? aj dont believe in mistakes! allt händer för en anledning :)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? HAHAH är sjuk dygnet runt. 
11. Bästa köpet? oh  lätt att jag gick från nikon till canon! min data allt till lägenheten oh <3 hahah
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat och möbler o saker till lägenheten. fyfan asså HAHA 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? min mamma. hon är min glädje <3 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? omg äkta jesse cook - virtue och agnes - en sån karl HAHAH soooom jag maxat de i år <3
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? uff 2012 va svårt o slå men 2013 slog d faktiskt! :D men jag faktiskt haft mest stress detta året men bara lärt mig från allt så jag vill 2014 ska va k u n g l i g t. 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 haft mer fester och middagar hahah önska varje dag va en fest. men det ska 2014 ändra! :D 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? stressat så mkt över skolan. uff va dåligt jag mådde. 
18. Blev du kär i år? 11 året i rad nu <3
19. Favoritprogram på TV? maxade real housewives of new jersey, keeping up with the kardashian och sex n the city! 
20. Bästa boken du läste i år? började på en men lästa aldrig ut :/ HAHA 2014 ska ha mer tid till böcker!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns faktiskt nt ? men fick cykel och kamera till examenspresent o d va sick <3 hahh
22. Något du önskade dig men inte fick? HAHAHAHA ett jobb? nej men d vatt sååå skönt o va ledig så ska nt säga ngt haha
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2O13? oh hade en helt underbar fest med familjen och vännerna. bästa man kan göra. så ska 2014 också vara! :D 
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? HAHAHAH ni vet svaret...
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2O13? lätt sexigast. omg nej aldrig vatt så skabbig som detta året. 2014 ska jag fan aldrig gå ut i pyjamas. d ska va mitt snygg år. HAHA
26. Vad fick dig att må bra? mina fina vänner underbara familj och baby <3 annars att köpa och inreda lägenheten, att jag bakade så mkt och lagade mat och älskade varje sekund va underbart <3
27. Vilken kändis var du mest sugen på? wentworth miller alltid <3
28. Vem saknade du? aww aki. <3 han bor hos mami o tot igen <3
29. De bästa nya människorna du träffade? aw fina daria men d va förra året tror jag men vi blev nära detta året <3 hahah 
30. Planer för 2014? fortsätta vara fri o leva livet. laga mycket god mat och baka och ha mkt fester och middagar! sen förhoppningsvis jobba och ha roliga utmaningar <3 älskar nya saker. sen att resa mkt mer! så inshallah ska jag fixa det :) OCH det största av allt. pölanera ihjäl vårt bröllop i 2015 !!! hitta bröllopsklänning och lokal är nummer 1 på listan :)  OH va jag längtar ihjäl mig till 2014 HAHA <3
#1 / / Diana:

abiiiir, kan du förklara en grej för jag blir helt confuzeddd! Aki bodde ju med din mamma och pappa, sen flyttade han till dig och Sam och nu tillbaka till din mamma och pappa? Eller har jag gjort kaos nu? Haha fattar inte, varför flyttar han fram å tbx??

Svar: Hahaha exakt så! Han bodde med mami o tot sen tot fick ong i ryggen av att gå u. Med han o ta hand om han o han klaga på hans hår så ja o sam tog han. Sen sakna tot honom jätt mkt o han ba jag får ont i eyggen av att inte promenera med han HAHAH så han rog honom igen. Han e en i familjen så kvittar var han bor :)
abber

#2 / / Lilly:

Vaaart kommer dina underbara linser ifrån? Vill också ha juu!!! pusss

Svar: hahah från fargadelinser.com!
abber

#3 / / Zaaaraah:

Förebild är du, att du ser alltid saker från den ljusa sidan positiv inställning och fokuserar på alla bra stunder/roliga i livet. Det så man ska vara, verkligen njuta :) hoppas på ett underbart 2014!

Kram /Sara

Svar: men sötaste <3 det min mamma som lärt mig tänka så! tack så jätte mkt och önskar dig enbart detsamma. stor kram!
abber

#4 / / Daria :

Orkar inte sötheten i dig min fina roomie!? Ta med mig i din fina lista som bästa nya människorna i ditt liv!! RIGHT BACK AT YOOOU. 2014 blir ännu bättre, på alla sätt!! Glädjer mig att du har haft ett bra år och är ännu gladare för att vår vänskap! <3

#5 / / Anonym:

Åhh sååååå fina linser. Vad är det för färg??

Svar: Blå☺️ HAHA
abber

#6 / / Anonym:

Ååhh ska köööpa samaa taaack snygging! Vad har du för naturliga ögonfärg?

Svar: No problemo! Har bruna :)
abber

#7 / / Anonym:

Mashaaallah du är sååå vacker! En sista fråga hehhe. Jag har kollat på din blogg jämt sen flera år tillbaka.. du har mashallah gått ner otroligt mycket. Kan du dela med dig hur du gör... jag vill tränna bort magen och runt midjan för de sådär ploppar ut såå fulthaha. Min problem är typ att jag har mage och midja som syns och lkan då inte ha något fint på mig som sitter.

Svar: Jag har faktiskt gått upp för mina kläder äkta passar nt längre HAHA yani ja behöver sjoppa. Men jag har faktiskt ingen aning. Träna o äta bra är väl bäst! :)
abber

#8 / / Anonym:

Nej du har så fin kropp nu mashaaallah. Du har liksom inte ölmage utan den är perfekt platt! O samma med midjan. Jag tycker detta passar dig perfekt!

#9 / / Anonym:

Är det vanliga blåa linser som finns i deras sida. För de ser naturliga vilket jag letar efter. Jag har blå från deras sida hemma men de syns otroligt mycket fake ut ja köpte sån månads men de för starkt syns inte äkta... Men dina ser naturliga. Vad är de för linser.. :-D

Svar: De heter colors saphire blue! :) från fargadelinser.com!
abber

#10 / / Anonym:

Jag ska köpa in de och prova de :-) tack för diiiin tiiid ♥♥♥

Svar: Inga problem sötnos :) ❤️
abber