- 2O1O-O9-O8
/ JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

2O1O-O9-O8

 

"alltså jag tror inte ni anar om vad jag gör nu ? nej jag pluggar inte självfallet. och har inte gjort på typ 4 timmar. men jag sitter glor på bröllopsbilder, och har gjort i 2 timmar. ALLTSÅ ! jag vill bli fotograf! jag sitter och ler när jag ser bröllopsbilder ! sååååååååå jävla fint!:( och så fina vinklar oh jag dör.  jag älskar bröllop älskar par älskar familjbilder oh. tänk fota allt det på en dag och sen få betalt för det?nej jag lovar jag hade gjort det gratis. herregud så lycklig jag hade varit! sen göra ett album med alla deras bilder till varje par. OHHHHHHHHHHH ! jag älskar sånt:( ni anar inte:"


detta skrev jag för tre år sen på bloggen. och idag är jag bröllopsfotograf.

fatta hur fint livet är, ska aldrig sluta drömma <3

 

#1 / / Fatima:

mashallah älskar alla dina bilder<3 önskar dig all lycka och att alla dina önskningar slår in, en så glad och fin person som du förtjänar det bästa, verkligen<3

Svar: men hey va du är snäll då <3 tack så mkt för dina söta ord !!!
abber

#2 / / Mee:

Meer bilder på brudparen, såå fina! Duktig är du!

Svar: hope you likey ! tack så mkt!
abber

#3 / / Anonym:

Åhh vad jag önskar du var vår fotograf, han fotografen vi hade tog riktigt fula bilder och inte nog med det vi fick inte alla våra bilder:(

Svar: aw det va samma sak för det första paret jag fota. så de bara tog på sig kläderna igen så fota jag de HAHA :D gör så!
abber