- SARA&WASIMS WEDDING PICTURES
/ JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

SARA&WASIMS WEDDING PICTURES

 
här är de fina och redigerade bilderna på mitt fjärde bröllopsfotografering! de ville inte jag skulle visa alla och det respekterar jag! så jag har tagit 28 bilder av 89 redigerade! önskar jag kunde visa alla jag blev jätte nöjd men de här är mina favoriter! ska visa er bilder på själva brölloept också, mest detaljerbilder osv för att respektera deras önskemål! :) JAG ÄR BRÖLLOPSFOTOGRAF! HAHAH om ni vill bli fotograferade så bara hör av er på meine facebook eller mail abber_@hotmail.com! :)
 
förresten, you like? :)
 
#1 / / fm:

AHHH VAD FIIIIINNNTTT! dör inombords. DU ÄR KING PÅ HELTID!

Svar: hey :D tack så jätte mkt ! haaha :D
abber

#2 / / elin :

såå diktig du är! riktigt fina bilder :)
hur mkt tar du för en hel fotografering plus redigering osv?

Svar: tack så jätte mycket! maila mig på abber_@hotmail.com!
abber

#3 / / helin:

Japp då vet man vem man ska boka som fotograf om man nån gång i framtiden skulle gifta sig haha :D skit fina bildorrrr !

Svar: hahaha det gör mig glad! tack så mkt helin !: D
abber

#4 / / payam:

du ebästttt!

Svar: du e för snäll ! :D
abber