- THAILAND DAY SEVEN - PODA ISLAND, CHICKEN ISLAND & RAILEY BEACH
/ TRAVEL /

THAILAND DAY SEVEN - PODA ISLAND, CHICKEN ISLAND & RAILEY BEACH

asså gråter när jag ser denna frukosten. den va perfekt man borde fan alltid äta frukost till frukost.
idag skulle vi till tre öar så vi maxa frukost för o orka :)
asså nej jag älskar livet ur henne. mashallah mitt lilla hjärta
hahahaha :( minen idag tog vi en till longtail båt för att åka till
hahaha jag sett detta va kim kardashians favoritgodis va äkta tvungen smaka. nt alls goda. hahah
det va så sjukt fin strand. oh allt va underbart
HAHAHA <3
jasses fötter <3 njam,
ser ni sötnosen !!! hahah hon sove :$
oh d va himmelskt gott.
HAHA mamma tvingar mig posa!
dör för denna bilden
kolla som galob ler ! asså jag tar åt mig äran för alla hennes modelliga poser!
oh d va så fint! folk klättra o hoppa o sånt här när vi åkte förbi :)
minns ni det jag sa om tidvattnet? kolla nu va d ändå mkt vatten
sen när vi vatt på stranden ett tag så e det mindre :) ISNT IT COOL !!! hahah
söte då <3
jag & marie decka sönder på denna stranden. jag kände mig helt illamående :( så blev nt mkt bilder
asså dör av finheten i tomheten. hahah
sen fick vi stanna o äta littål :)
haj faståår :)
sen väl framme i krabi så åt vi på en indisk restaurang som de blev över kära i.
o jag mådde så illa så jag nt kunde äta så här slutade bilderna. wää :( hahah
#1 / / Lolla:

Din mamma e så himla vacker, den kvinnan asså. Man får inte va så gullig o helt aww. Jag tkr verkligen du fångar vackerheten och känslan i bild, för sitter här o dör haha. O jasmins hår haha min favorit , allA hahahahaha , mashallah . Såååå typisk äta mat frn annat land när man e utomlands. Ne man vet aldri me asiatiska länder, i vilken sec du kan råka äta en hund elr orm hahaha, skååååååååja (inte) lala

Svar: eller hur är hon perfektion? seriöst hon är bäst. hahah oh saknat dina kommentarer lollo du är king. och NEJ jag åt inte hundar o sånt !!! HAHAH :(
abber