- DINNÅR
/ FOOD /

DINNÅR

 
asså jag älskar o lägga upp maten fint. hahah kyckling o fisk for dinnår sen i söndags! så jävla ku o fota mat också. hahah jag är för töntig. men oh vill lära mig såna riktigt dödliga maträtter, typ pasta elr dödliga sallader o baka? låt mig nt ens bröja med hur mkt jag vill göra det hahha. det kommer d kommer!
#1 / / Elin:

Har massa riktigt goda pastarecept så bara säg till ;)

Svar: ohhh bara ge mig !!!!!hahaha
abber

#2 / / Elin:

Ett recept som e skit enkelt är att man köper en creme freiche som heter "fetaost och soltorkade tomater" de e skånemejeriers så antar att du också har den där du bor haha, sen steker man små kycklingbitar, efter en stund lägger man på champinjoner om man gillar det. Häll på lite mjöl på för att såsen ska bli lite tjock. Sen häller man över burken med creme freichen och rör runt och även lite grädde. Sen låter man det värmas tillsammans o kryddar med salt o svartpeppar, sen serverar du det med pasta och parmesanost. Den maten e min pojkväns favorit iaf så hoppas du får samma lycka ;) kul om du återkommer med vad du tyckte :)

Svar: asså omg min mun äkta vattnades när jag läste allt. KING hahaha tack så jätte mkt! ska lätt prova detta nån dag!
abber

#3 / / Anonym:

Hejsan! Jag undrar hur mycket du tar betalt för en fotosession? Har du något paket eller så som man kan köpa? Och vad ingår? Tack på förhand.

Svar: hey dude skriv ett mail på abber_@hotmail.com så kan vi prata mer! :D
abber

#4 / / Sh:

Hej Abber
Jag har för mig att jag läste nån gång att du skrev ett cv till en tjej. Jag undrar om du fortfarande gör det ? Jag behöver hjälp och betalat självklart om du kan :)

Svar: hey dude :) ja jag brukade göra det men uff orkar nt mer :( har sett så många gjort om så många så jag nt ens orkar kolla på min haha :(
abber