- I'VE BEEN BLESSED WITH THE BEST EXAMPLE OF WHAT A GOOD MOM IS
/

I'VE BEEN BLESSED WITH THE BEST EXAMPLE OF WHAT A GOOD MOM IS

utan tvekan, den finaste mamman i universum tillhör mig <3 den som grät med mig när jag skulle flytta, som alltid finns där för o prata med o precis varenda lilla detalj, den som kramar mig och tar hand om mig när jag är sjuk, den första jag ringer när något stort händer, den som ger mig glädje i dagar efter jag varit där, den som kommer o lagar mat till mig för jag inte hinner för plugget, den som står ut med mig när jag är världens jobbigaste, den som tål mig när jag klagar och är stressad på allt, den som alltid tar alla andras bästa före ditt eget, den som lagar världens godaste mat, som försöker lära mig för varje dag, den som låter mig vara mig själv alltid och älskar mig för den jag är ( extremt jobbig ), den som säger "kom vi går köper ny kamera" när jag precis pajat min första, den som hjälpte mig att fixa vår förlovningsfest på EN månad, den som den som säger hon saknar husam & wisam (ue) när hon precis vatt med de, den som kollar min blogg och lrät sig hur man bokmärker den så du kan följa mig dygnet runt <3, den som delar mina tårar, mina skratt, min stress,den som ger alla glädje runt om kring sig, som alltid alltid alltid ser positivt på saker, det finns inte en negativ tanke i din kropp och den glädjen är du så bra på att dela med dig. varenda positiv och bra sak med mig har kommit från min mamma. du är inte bara världens finaste person utan du är världens finaste mamma också, tack för alla de här 23 åren, ingen annan har gjort mitt liv så underbart som du har, alltid vid min sida och jag ska göra mitt bästa för att visa all min tacksamhet för dig. jag älskar dig mest i världen, de här orden räcker inte ens för att förklara vad du betyder för mig och för alla i din omgivning, du är utan tvekan det finaste gud skapat. mitt allt är du <3 nu är det inte bara dansa framför tvn till beyonce utan IMORGON SKA VI DANSA PÅ KONSERTEN TILLSAMMANS !!!!!!!
 
mitt hjärta, hur är man så fin ? <3 
 
 
 
 
#1 / / Noha:

Vacker mamma, MashAllah :)

Svar: elr hur hon e vackrast i världen :)
abber

#2 / / Sandy:

Hej Abber! Jag tänkte fråga något som inte alls har med detta inlägg att göra. Vill du vara snäll och fråga Wisam och Marie vad deras golv heter och var de har köpt det? Det blanka klinkergolvet som de har i kök/vardagsrum. Tack på förhand! Sandy.

Svar: hey dude! det e från svenska kakel i ödåkra! men de minns nt namnet men de va 60 x 60!
abber