- SO YES...I HAVE 2 BIRTHDAYS...
/ EVERYDAY / WORK /

SO YES...I HAVE 2 BIRTHDAYS...

HAHAH det är inte många som kan säga. but aj have 2 birthdays. hahah jag är ju född 16 mars men så står det i mitt pass 23 april ? HAHA vet nt tot hade väl inte bråttom med att registrera han har en dotter...ahah nej men det blev krig typ direkt när jag föddes. sån otursbarn HAHA så ja. vi skyller på kriget?. men ja så skojade jag om det till abir igår på kontoret hahah sen idag så kommer hon med en present? asså ärligt finns det sötare människa? jag som hela tiden klagar på mina pennor så får jag en egen! :D hon ba den är svart för jag vet du älskar det sen har den sån touch grej till iphonen :) asså världens sötaste. <3 har jag nämnt jag älskar mitt jobb? sitter äter pizza till lunch hahah NJAM :D
#1 / / s:

Din blogg gör mig så glad!!! Du är alltid så positiv o helt överdrivet kärleksfull haha sånna människor som du borde de finnas mer av:D kärlek från göteborg!!

Svar: Din kommentar gör mig glad!!! HAHA oh älskar göreborskaa kan äkta höra dig prata med gbgs dialekt! HAHA tack så mkt dör din komplimang. Kärlek från hbg!!!
abber