- JASSE PÅ KARNEVAL
/ EVERYDAY / GALOB/BRORSDOTTER /

JASSE PÅ KARNEVAL

först gick vi hem t ill galob och o tog ut hennes bord för att sitta o leka med lera...eller göra tacos o hamburgare rättare sagt. 
man måste koncentrera sig mkt. 
men alltså helt ärligt. vet ni att jag typ inte kan sitta o prata med jasse för hon är så obeskrivligt söt att jag inte orkar? 
GUD VA ME DIG.
sen kom farbror ful o sen gick han lika snabbt. hahah 
giddo la bebis i bilen så han också kan åka 
alla sitter runt jasses bord för o äta :)
<3
hahah asså ? jag aldrig sett någon vinka sötare. aldrig. hahah :( 
sen kom d åska !!! jasse ble rädd 
 men vi pussade sönder så blev d bra :)
hahaha :( <3
sen tog vi bilen o körde till mc för fastår va sugen på sin favorit. tror ja åt på rekordtid asså hahah SÅ GOTT. 
vi körde till landskrona karnevalen elr va det nu va :) 
inga ord. 
HAHAH precis när vi kom in la vi typ 100 spänn på att FÖRLORA. asså jag kmr aldrig vinna en stor marabou det är bara att inse :( skitsamma att ja bikke lagt 500 en gång på d o nt vunnit en enda gång hahah. som man säger otur i spel, tur i kärlek. kishe det därför. HAHA :( 
asså ingen är kungligare än denna bebisen
mamma fick typ tre hjärtattackacker innan hon släpptes lös HAHA :(
men hon är va så duktig ! :D 
vi maxa kiosken :D
HAHAH jag älskar oförväntade bilder med hela mitt hjärta.
dansa me pappa :) 
wäää pappa ledsen
kan jag ba få en?
gaaaalob <3
vi la ihjäl oss pengar på vinna sån här också men inte ens då vann vi ( jag o mamma o tot hade lätt kunnat lägga allt vi hade om d nt vatt för wisam HAHAH )men så gav kvinnan som jobba denna till jasse.tyckte äkta synd om oss hahah
sen lektevi i parken innan vi körde hem. jätte mysig dag, bara farbror ful saknades <3 
 
#1 / / Anonym:

Jag njuter när jag tittar på dina vackra bilder den du har i dina bilder är kärlek en ten äkta kärlek till andra och till familjen .

#2 / / Anonym:

Godmorgon mamma Grattis bairam och inshallah vi reser varje år tills vi har varit i hela världen .

#3 / / Anonym:

Godmorgon mamma Grattis bairam och inshallah vi reser varje år tills vi har varit i hela världen .

#4 / / S:

Vad hände mellan dig och in kille Sam? Ni var så nära till ert bröllop o ni var ett så vackert par!
Men jag undrar vad är det som hände mellan er som gjorde att ni skildes? Om det inte är en för personlig fråga....kanske känns bättre att skriva ut allt? :)