- HALIT & AMELAS BRÖLLOP
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

HALIT & AMELAS BRÖLLOP

 
 asså utan flipp roligaste bröllopet jag varit på. och jag har varit på många. hahah men det är bara för de va så himla fina och hela familjen hade flugit ner från bosnien och jag va medh wisam husam o charlie som är världenss underbaraste. vi alla bara dansade i en ring och skrek hur mkt vi älskar varann och hur glada vi har varann i vårt liv. hahah skitsamma att alkoholen pratade för vissa men det va såå kul att ba dansa ihjäl med så roliga människor. god bosnisk mat och sång och musik och fina tal tårar och träffa fina människor! och NEJ NEJ hennes syster när hon sjöng? inga ord för finheten. hon sjöng all of me till de och asså satte varenda ton? det va obeskrivligt fint. vi kom dit 16 och jag körde alla hem 04 på morgonen, så 12 timmar pöå ett helt underbart bröllop. jag skulle inte ens fotografera för de hade redan tre fotograferer och jag va bara bjuden som gäst men ja. det är en arbetsskada HAHA kan man väl säga. måste ta bilder yani. hahah det va så fint o va på en av husams bästa vänners bröllop :) jag minnsh ur han o halit bruka spela fotboll för typ 13 år sen. fint när man har haft så lång vänskap. finaste på kvällen va när husam skålade för harris, också en av hans bästa vänner som gick bort :( uff tårar ba jag skriver det. hela dagen va tårar o skratt.
 
<3 kärlek.
#1 / / thelifeofao.blogg.se:

Ohhh abber så fina bilderna blev. Bästa fotografen är du! och det var sjukt kul jaaa :))

Svar: Amen va söt du e! Tack fina amajla! <3
abber

#2 / / Charlie:

Hahaha så sööööt <3 bästa!

Svar: hahahaha😳😳😳 ni e bäst! <3
abber

#3 / / Nina:

Du är inte bara vacker som få, sjukt vilka fina bilder du tar Abber!

Svar: Oh tack för den jätte fina komplimangen nina :)
abber

#4 / / Sabina:

Så underbart vackra bilder och brudparet, my god! Så fint o se alla också. Blev helt glad men såklart tårarna rinner. <3 ni alla är underbara!

Svar: Oh fina sabina :( tro mig det saknades en människa där hela tiden o alla märkte av det :( <3 ni e underbara hela familjen <3
abber

#5 / / Mona:

Vem är det som gjorde maten? Tack på förhand!