- BUS I BUSFABRIKEN
/ EVERYDAY / GALOB/BRORSDOTTER /

BUS I BUSFABRIKEN

kishe fyndig rubrik yani.. HAHA 
 
orkar inte. 
<3 asså. hon är bara glädje. inget annat. 
pallar ej. 
JAG ORKAR INTE !!!!!!!! 
fastårs lila prinsessa
det va helt tomt för d va en måndag kl 11..HAHA 
HAHA bibi alltid rädd för jasse vill nt hon ska skada sig :( hahaha då får man offra sig yani.. 
fast hon är king. 
får ont i hjärtat att bilderna är gula. asså jätte ont i hjärtat. HAHA 
<3 min ängel
världens bästa människa <3 
HAHAH sen va hon för deckad. så att få henne att gå hem genom o säga "jasse alla har lämnat oss ( för d va övertomt) gjorde suuuusen förstår du! HAHAH :( okey vi hade skitkul men sen vi körde hem o decka ihjäl jag & jasse <3 K Ä R L E K 
 
#1 / / Anonym:

Tänk om man hade en sån som du och din fina familj i sitt liv <3 ni är så fina!

Svar: amen nej <3 haha du är fin som ens tar dig tid o säger dt. seriöst nu! d ba fina människor som gör det. <3<3<3 o sen e jag på ett sätt i ditt liv genom bloggen hahah U HAVE ME HOMEY ! :D
abber

#2 / / Robex Lundgren:

Finna bilder

#3 / / mee:

Åhhhhh smälte där där i några minuter också haha! Såååå gullig liten pluttis alltså! Och så är du som vanligt awesome när det gäller fotografering :D

Svar: äkta pluttis !!! hahah tack så mkt! ( fast jag är missnöjd med alla bilder ) hahah
abber