- I HAVE POTATOES IN MY VEINS
/ EVERYDAY / FILM/MUSIC/QUESTIONS /

I HAVE POTATOES IN MY VEINS

ja asså jag orkar ju inte hur många som taggat mig på denna videon. HAHAHA jag kan ju inte säga annat än att jag relaterar till denna snubben. HAHAH hjääärtat ju. it hurts. it hurts <3 HAHAHAH förlåt ja dör så söt. potatoes in my veins <3 
 
#1 / / Anonym:

Hahahha det är DU i videon det är DU!

Svar: HAHAH :( orkar nt
abber

#2 / / Filiz :

Hahahaha

Svar: dör man nt HAHA
abber

#3 / / yasmina:

hej abber har en fråga!
det är så att jag ska gå på ett bröllop o där står dt att temat för tjejer är att ha långa maxi klänningar, o det jag undra måste man han långa maxi klänningar? eller? för jag har vart i sverige inte så länge o de första gången jag ska på bröllop här så vet inte? tack

Svar: Hey yasmina! Trooo mig ta det seriöst såna teman e viktiga! Ha maxi klänning !!! Hahah
abber

#4 / / yasmina:

ok då ska jag ha det som du säger, men jag hade tänk mig en kort klänning : / men ska lyssna på dej

Svar: ja d nog bäst o lyssna på temat :/ hoppas du har kul ! :)
abber