- LIFE OF A WEDDING PHOTOGRAPHER
/ EVERYDAY /

LIFE OF A WEDDING PHOTOGRAPHER

YEAJ! 
 
jag klarade mig inom meine 2 veckors period! hahah jag blev nyss klar med bröllopet jag fotograferade 2 veckor sen. 5OOO bilder senare...asså bam. skojar inte när jag säger det är finaste bilderna jag har tagit. fyfan så bra kvalité. sick. blir så taggad o bara fota sönder allt och alla när jag kollar på de. seriöst alla bilder jag tagit innan har enbaet varit skämt asså SKÄMT för kvaliten? men nu? inga ord. typ jag missar aldrig ett ögonblick för objektivet är så snabbt. asså glääääääääädjen. mashallah ska inte öga den. HAHA uff. jag suttit heeeeela dagen på sängen och redigerat för jag ville bli klar innan imorgon. för då e d exakt 2 veckor sen jag fota. HAHAH ba asså ingen tvingat dig det ska va klart inom 2 veckor men jag sa det till de :) så då måste man hålla sitt ord faktiskt.
 
önskar jag kunde visa er bilderna men brudparet vill inte :( äkta gråta. ska fråga om jag får lägga på något något något litet iaf :( asså shit. enda gången jag ått upp idag är för o duscha? mamma kommit med mat till mig i sängen HAHA äkta teamwork som jasse säger :) ohh glädjen. har ingen stress nu!? förstår ni hur stressad jag känt mig. asså BAAAAAM !!!! FINITO !!!!!!!!!!! HAHAHA uff. ville bara dela med mig glädjen. om ni ba visste hur lång tid det tagit o ta bort små saker asså inga ord. HAHA mamma ba är du seriös när jag satt o fixa bort polisonger o sånt HAHAH äkta arbetsskadad yani. inte bra o va så detaljed när man är fotograf man blir psyk haha oh. nu ska jag glo sönder filmer och leva. WAAAH !!! hahaha 
 
 
nej ska faktiskt redigera bildår från meine senaste vecka :) har faktiskt levt lite. bara lite. HAHA
 
 
 
HAHAH de här passar in i inlägget yani