- MELTS MY HEART
/ EVERYDAY / FILM/MUSIC/QUESTIONS /

MELTS MY HEART

seriöst asså . sötheten i livet. jag måste bli producent eller något för jag måste få skapa sån här söthet. hahah det är det enda jag tänker när jag ser denna obeskrivligt söta videon <3 MARKNADSFÖRING I MITT H J Ä R T A.
 
(sen måste jag skaffa mig en pingvin också ju)
#1 / / Milla:

Jag orkar inte, din blogg är heeeeeelt kaos haha, kan knappt kolla klart ett inlägg innan 10 andra inlägg börjar ploppa upp haha :)

Svar: jag vet jag pallar inte. men man ska kunna se 3 inlägg, sen laddas den om till älde inlägg så e det bara o gå upp o börja scrolla ner så laddas de upp hela tiden. det blir bäst på datan :/ det är så med nya blogg.se antingen så här eller bara se 3inlägg
abber

#2 / / Anonym:

hej abber!
kan du ge tips på presenter som kan ge till ett brudpar? : )

Svar: hey anonym! det beror på hur mkt man känner de. är man nära så är ngt personligt fint, som ngt smycke eller fotoalbum med bilder osv. annars är ngt till hemmet alltid bra! ngn maskin eller inredningssak annars är pengar också bra! HAHA
abber

#3 / / Nariman:

Hej Vännen. Hur mår du? Alltså egentligen. Hur mår du egentligen?

Svar: Jag mår bra, egentligen jätte bra. Tackar som frågar :)
abber