- HEADER
/ EVERYDAY /

HEADER

 
yeaj. försökt ändra littål grejer, men är långt ifrån klar men jag vågar seriöst inte pilla på mer. haha men lite förändring iaf :) hoppas det ser ut så här hos er nu också. ändra så ni kan gå in på min facebook sida där uppe på menyn, ni kommer direkt till nova photography sidan så kan ni se alla bröllop jag tar osv. jätte dåligt man inte kan skicka meddelanden där men ja. ni når alltid mig på abber hamed på facebook. :) 
#1 / / livet med Asperger och kronisk smärta:

snyggt

Svar: danke!
abber

#2 / / Susanna Maria J:

Vilken bild!

Svar: thank you! :D
abber

#3 / / Anonym:

Så vacker! Stilrent och fint. Ps borde stå under fotografi - godhjärtad, glädjespridare, underbar :) KRAM!!

Svar: asså nej för söt <3<3<3 stor kram
abber

#4 / / Myriam:

Jätte snygg bild på dig! :)

Svar: Tack så mkt myriam! :)
abber

#5 / / m:

jag har google chrome och kan inte scrolla ner i din blogg mer än 2 inlägg :O

Svar: Jah vet asså jag har fuckat någpt. haha Det är samma sak när du kollar äldre bilder :(
abber