- JASMINE NOVA WEDDING PHOTOGRAPHY
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

JASMINE NOVA WEDDING PHOTOGRAPHY

 
asså om jag kunde förklara glädjen jag får se i mitt jobb. varje syskon varje förälder, kärleken mellan varje par. att mitt jobb är att fånga deras kärlek. FÖRSTÅR NI MITT LIV ELR !? hahah jag älskar det <3 tack för ni har förtroendet nog att låta mig vara med på en så viktig dag, om folk visste hur mkt jag drömt om detta. det är nästan läskigt när jag kollar på mina bröllopspar, jag blir sån wow. hahah aj made a dream come true :) blir så glad när folk hör av sig dagligen om att bli fotade, jag bara springer hämtar min kalender och ritar tusen hjärtan på den dagen hahah :) 
 
detta va senaste bröllopet jag fotograferade, och jag har inte ord o förklara hur gulliga de var. bruden började gråta när jag skulle gå för hon ba jag är så tacksam över hur du har varit och för att du fotograferade oss. ASSÅ finns det ord för mina tårar ens? nej. det bara kärlek :) hon va så underbar o lät mig visa er några av bildårna :D bästa! jag älskar verkligen  såna in the moment bilder jag som ni kanske märker hahah typ när hennes bror ritade av henne eller när de stressar med smink o hår. oh så många såna bilder ja har hahah förberedelse bilderna är mina favoriter :) innan hade jag att fotografera lokalbilder men vet inte om ni har märkt att jag lärt mig fotografera i manuellt nu :D så jag äkta lärt mig hantera ljuset bättre. HAJ FAJV !!! väääänta bara vad jag ska göra. hahah :D 
#1 / / Anonym:

Gud så fina bilder abber I LOVE THEM!!!!! Du e grym o älskar din blogg godnatt haha 😄😘 //läsaren från gbg

Svar: tack så jätte mkt! hahaha bäst :D / bloggare från hbg
abber

#2 / / Anonym:

så fina bilder! wow!

Svar: thank you!
abber

#3 / / Anonym:

Så vackert och va duktig du blivit!

Svar: tack så mktD:
abber