- I LOVE BEING A PHOTOGRAPHER
/ EVERYDAY / WORK /

I LOVE BEING A PHOTOGRAPHER

att vakna O5 är fan mitt liv. jag älskar att det är heeelt tyst och ingen är vaken o det sån krispig luft asså OH så mysigt. <3 det va fan det som gjorde att jag orka högskolan i 4 år haha jag är fan morgonmänniska :D
asså får ont i hjärtat när jag ser såna skolgrejer? snacka om att jag älska min barndom haha
minns ni JOJO ?!?!? asså höll utan flipp på o få tårar. hahah
barn är livet ju <3
jag äLSKAR o ta porträttbilder, det är så roligt att få barnen o le, de kommer in helt så ledsna sen man säger ngt litet o får de på bra humör så ba fångar man det gulliga ärliga leendet. I LOVE IT ! hahah
känner ni krispigheten ? hahah
hahah bästa susanne <3 så mycket hon lärt mig! :)
asså kaxiga barn är det bästa och absolut sötaste ja vet. hahah
nej nej bästa med detta jobbet är att jag får äta skolmat. pallar nt jag laddat skolmat appen (Ijaja det finns en sånm i googled it ) HAHAH
tänk att jag har tagit alla de här klasserna! TÄNK ATT JAG KOMMER FÅ GÖRA KATALOGER RUNT OM I SKÅNE. BAM BAM BAM så kuuuul asså hahah :D som jag ler heregud jätte synd. MASHALLAH för o hitta saker man älskar lite extra <3
#1 / / Sara:

Jag blir glad av din existens! Om jag är på dåligt humör, går bara in här. Mashallah, jag är stolt över dig! Allt började med en passion för något, därför du får alla dessa möjligheter och utmaningar som bara gör dig ännu bättre i din passion och det du älskar! Du förtjänar massor, glad för dig :) (Man tror jag känner dig in real life haha, men kärlek från en medmänniska till en annan)

KRAM Sara

Svar: asså nej jag dör hahah :D <3 vettu hur glad jag blir av såna här kommentarer när jag går in ? mashallah jag är stolt över att d finns ås snälla människor som tar sig tid o skriva sånt här. TACK! från en medmänniska till en annan. kärlek <3
abber

#2 / / Linnea Dahlström:

Hej!!

Har du en instagram man kan följa?

Svar: hej linnea! :) ja bara sök på abberhamed :)
abber