- PANIK
/ EVERYDAY /

PANIK

asså wah. klump i magen så mkt jag har i huvet. orkar inte jobba med alla dessa bilder o redigera och så mkt o göraaaaaaaaaa. jag behöver ett halvårs semester från ALLT haha. o sen så fort jag tänker så så får jag ångest o tänker idiot du ville detta själv. law of attraction är fett läskig asså. man får det man tänker sig. så nu tänker jag mig mycket glädje. mycket vila. mycket att alla runt omkring mig mår underbart bra så att jag också kan må underbart bra och hälsa och kärlek och pengar och glädje. yup. allt det vill vi ha tack. im letting you know universe! hahah 
 
så nu har jag familjebilder med bebis o redigera, amals bröllop o redigera, ett bröllop från i lördags och en graviditetsfotografering från idag. man ba ja. och min data är helt full med bilder att jag inte ens kan spara en enda bild till och min externa hårddisk är redan full. och jag ska jobba 8 timmar varje dag denna veckan och hinna med allt detta kaos innn jag nästa vecka ska fotografera ett till bröllop och söndag en till familj. är det nu man ska få panik? hahah cuz aj have it. waaaaah. jag är ju inte sen med någon bild och jag har ju sagt till alla att jag behöver 1 månad till varje. men är så van o bli klar på 2 veckor. men ja. det får vi ändra nu när det är så mkt o jag ska va så jävla petig med att redigera. jag önskar jag inte brydde mig så mkt ? but aj do? haha vill allting på bilden ska va fläckfritt o perty. okej nu babblar jag. men jag ville ba dela med mig panikångesten jag har. 
 
utöver det så har jag haft en helt underbar dag med familjen, jasmine är vår största glädje i livet och att ens få höra henne prata fyller mitt hjärta med glädje. <3 mashallah. hoppas ni sover jätte gott och underbart för imorgon är det en nyyy månad !! FYFAN vad jag har längtat till att maj ska vara över.  Ä N T L I G E N JUNI ! oh happy daaaay :D jag ba känner i hela kroppen hur underbar denna månaden ska bli :) <3 
 
HAHAH sneak peak från amalos bröllop när tärnorna och best männen (?) fjanta oss när paret blev fotograferade i bakgrunden HAHA det va så sjuuuk känsla att inte fotografera paret och få va med på bild istället för att ta bilden hahah arbetsskada DELUXE men det var jätte kul :D längtar tills bilderna är klara :D