- BARBECUING WITH THE FAMILY
/ EVERYDAY / FAMILY /

BARBECUING WITH THE FAMILY

efter jag fotografera en förlovning så kom familjen o hämta mig o vi gick o grillade
det va sååå fail för jag hade smink o vanliga klädr ingen bikini elr ngt och d va typ 30+ HAHAH satte mig i skuggan o ba höll käften HAHA
ful2s kompis familj va också med :D jätte mysigt
HAHAH toto <3
den fula delen av familjen
och den snugga delen...i mean, look at her <3
HAHAH asså om inte toto är livet så vet jag nt vad är
världens bästa killar. 
mitt hjärta <3 fulast i världen
hahah vi skulle ba "fika" på stranden och ful1 och ful2 fick damputbrott o ba fuck detta vi ska äta, så vi kör hämtar lammracks ( LIVET ) ch hamburgare o maxa livet. sååå gott det va. men meine kära mobil dog så ni missa solnedgången tyvärr :) 
sen när jag kom hem så hitta jag detta, världens sötaste toto minns exakt allting jag ens nämner. och att den är SVART. asså <3 han hatar svart med hela mitt liv och jag trodde han skulle bojkotta min lägenhet för allt är svart o vitt HAHA så jääävla sött. älskar såna här små gester. och toto är så jävla bra på att minnas saker, mashallah <3 
 
familjen är livet <3 är så tacksam jag får ha de här underbara 4 människorna i mitt liv. fast jag är världens jobbigaste dotter/syster ibland så har jag aldrig något o klaga på egentligen. mitt allt. alhamdolillah <3