- HEY MAMI !!!
/ EVERYDAY /

HEY MAMI !!!

okey när tom min mamma klagar på att jag inte bloggar då måste jag HAHA haaaj ! asså jag har noll koll på mitt liv nu och jag orkar inte förklara detta varenda gång ni vet redan the deal yani. igår hade jag sovis hos jasse och jag har seriöst för mkt bilder o lägga upp här och jag är perfektionist och stör mitt liv på när saker är halvt så istället väljer jag att inte göra de vilket resulterar i 0 bloggning så ja. bare with me.
 
 
( bara o erkänna jag är finast av alla dina barn ) 
#1 / / d.:

Förstår inte hur du kan säga att du är finast utav dem,det är du dock inte.. han till vänster är helt klart som är finast utav er. Puss o kram :)

Svar: HAHAH HEY!!! ur supposed to be on my side !!!! han e fulast!! o dessutom adopterad ! ☝🏾️
abber

#2 / / A:

Är han på riktigt adopterad? Hahaha och du alltid finast abber!

Svar: HAHAH naj jag ba alltid sagt d sen vi va små (skitsnäll syster) hahah sötast sååå ska en läsare va tack!! hahah
abber

#3 / / Anonym:

Hahahaha, åh du Abber. Är det något som är rätt och fint i denna värld är det du, när jag känner mig nere kan jag gå in här och få ett leende på läpparna. Kram!

Svar: men asså du fina anonym du gör mig precis lika glad när du skriver så fint när jag kommer in här o läser det. tack för det! :D <3 stor kram
abber

#4 / / A:

Komigen blogga:( som anonym ovan säger jag går också in hit när jag känner mig nere o nu sviker du mig abber :( haha blogga jag älskar när du bloggar kolla så trogen läsare jag e som alltid kommer hit hahahahah we miss you

Svar: HAHA asså ni är verkligen världens sötaste <3 ja ska maxa er nu :D
abber

#5 / / Anonym:

Khallllllltooooo majida! Klaga på abber igen så vi får nya blogginlägg

Svar: HAHAH khalto :D ni är ju sötast <3 jag ska jag ska nuuu :D
abber