- EID MUBAREK
/ EVERYDAY / FAMILY / GALOB/BRORSDOTTER /

EID MUBAREK

mami mitt hjärta sov hos mig dagen innan eid så när jag va ut med aki så gick vi o köpte blommor :D 
o gjorde god frukost :D
HAHA så mkt vi skratta :( o toto kom också <3 
sen körde jag wis mami o galob o bada med jasse :D HON GÖR EN GALOB. ASSÅ LEVER FÖR DIG.
dör för henne. 
sen åt vi SJUKASTE ryggbiffen på bright. de brukar ju ha entrecote men INGET slår deras ryggbiff. ohhh kan ej förklara hur god den va. helt jävla perfekt. 
mina favoiriter <3
HAHAH som vi skrattade här. så synd man nt kan lägga upp videos asså :( hahah . hon kmr ju hata sönder fastårs liv när hon ser vajag lägger upp på henne hahah. MITT LIV
O jag va sååå sugen på knafe så vi va tvungna o köpa :D jag dog ju
family is life <3
 
(jag gick förresten i pyjamas o halvblött hår till bright, man ba skit bra abber)