- GIRLSNIGHT
/ EVERYDAY / FRIENDS / PARTY/CHILL /

GIRLSNIGHT

direkt efter bröllopsfotograferingen så åkte jag hem duscha o fixa mig snabbt 
skulle på tjejmiddag hos marina :) så mysigt! 
beautiful ladies :) helt kul alla vet vem jag är jag behöver nt ens presentera mig HAHA ba hej abber! alla ba vi vet, o vi vet vem ful1 och ful2 och toto o aki o galob o mami HAHAH sååå underbara människor <3 
yani fotografen va tvungen o fotografera
vi åt grillat <3 så gott med marinas potatoegraätng yum
HAHA sen vi maxa musik och ba DANSA sönder hahah fyfan va kul det va. ba dansa i flera timmar och så många videos jag har HAHAH asså älskar snap. synd jag inte kan lägga upp videos, hade varit så kul o komma ihåg. bloggar ju trots allt enbart för minnen <3 hahah SHUME PIS va äkta favoriten hahah älskar att alla kom från olika länder o vi satte på olika musikstilar o dansa vale, dabke HAHA så jävla kul d va :) me finaste värdinnan ju <3