- GREEN HIGHWAIST
/ ABBER HAMED/OUTFITS / EVERYDAY /

GREEN HIGHWAIST

hahah mina ögon äkta försvinner helt när jag ler 
 
älskar byxorna de är såna highwaist toto köpte de ti mig i danmark :) hur söt individ? min pappa är bäst. 
#1 / / Fani:

Vad fin du är! Och snygga byxor, gillar modellen :) High waist is the shit!

Svar: aw tack snälla fani :D AAAAJ KNOW ?! så jävla nice är det! haha
abber

#2 / / Emma -Merakibeauty.se:

det passar dig verkligen!

Svar: thank you :D
abber

#3 / / ......:

Enti keke , abber du är mashallah mashallah såå fin person , jag ser bara ljuset som lysser igenom dig , du är minn energi källa , jag går verkligen igenom en svår period i mitt liv , hahaha du vet så där djupt att man inte ens ser ljuset , men att kunna läsa och se dina bilder gör mig glad <3 att du ens finns gör mig glad för du får mitt leende att träda fram när den inte ens vågar, fortsätt me de du gör för du är verkligen insperation<3

Svar: HAHAH keke 3enie <3 asså nej jag blir så glad av så här fina ord. sluta <3 att du ens finns för o säga sånt till mig gör mig jätte glad du anar inte ens <3 och snälla tro aldrig det inte finns hopp. det finns alltid ett sätt o vända på saker o alting är menat, ibland bara går man igenom fucking bajs men du kmr förstå varför senare, i promise <3 tack snälla miljoner ggr för dina underbara ord och snälla tveka nt på o skriva om det är något du vill prata om, i like to listen <3 stor kram ! <3
abber