- THE APARTMENT TRANSFORMATION HAHA
/ EVERYDAY / MY APARTMENT /

THE APARTMENT TRANSFORMATION HAHA

det här ska bli bröllopskontor :D 
HAHAH
HAHA jag kom en gång på kvällen o ba NEJ ja ska fan i mig städa. så jag gjorde allting förutom ventilen för jag hade gjort ett hjärta där så hade hantverkaren gjort flera st på den. jag dog ju så gulligt. haha 
sen en dag mamma fick damp på mig hon ba du bodde där när det va utan golv o väggar o du kan nt bo där nu när du har allting ? d va ba så rörigt att jag blev sån. paralyserad. jag palla inte ens ta tag i det ni vet? men vi ba maxade sönder. mamma på riktigt pusha sönder mig. livet. 
mitt allt. <3
den när man har en säng i sitt kök. haha
första måltiden va med mitt hjärta <3
HAHA asså FÖRSTÅÅÅR ni vad jag ska göra eller ?! G OI U R M E T kock. 
aki visste vi hade flyttat helt haha :D min bebis bästa roomien är han
THE KITCHEN WAS FINITO !!! asså det här är mitt drömkök, tror inte ni förstår. jag har ritat varenda lilla del och låda i dett aköket. och bott i helvete för att få ha detta. alhamdolillah jag blir religiös av att veta att ens drömmar kan come true HAHA och världens bästa bröder som hjälpt mig med ALLTING. wisam bokstavligen satt upp och fixat allting här, inget hade gått utan han. hjärta. 
ASSÅÅÅÅ svart är mitt liv. mashallah<3
så här såg mitt vardagsrum ut innan!
kolla hur mitt kök såg ut innan. HAHAHAHAHA 
och så ser vardagsrummet ut nu HAHA S I C K 
mami tvinga mig lägga tv bordet o tvn in här, fast jag inte gillar o ha ba så "mellan" jag är äkta allt eller inget. riktigt fint eller riktigt kaos. HAHA men hon tvinga mig. 
så det ser ut så nu. mitt inredningshjärta får ju ont men får lära mig o ha tålamod :) ska bli sjukaste hemmet. i just know it. <3
första middagen blev ti mami. måste göra sjukaste till husam och wisam också <3 livet. 
hahah såna här bilder har ja kanake 80543 av. och wisam följt med mig på allting och TÅLT mig hahah <3
this is my bathroom!!! haha
HAHAHHA så jobbig han va denna dagen. jävla juice freak
oh här köpte vi min kökskran :D jag va ledsen för ville ha svart men ingen hade diskmaskinavstängare så fick bli en silvrig :) guldig hade blett för mkt då jag har mest silver grejer
jag har gjort ett helt rum till en dusch HAHA man äkta får plats med 1O pers. man ba ;) hahah skoja. men ohh jag är så kär. fick övertala 5 kiillar inmkluderande wis och hus om att jag skulle få ha svart toa. JAG VET VAD SOM BLIR FINT. hej jag ska ha kiss fest! HAHA tälta i mitt badrum. ohhh 
 
det har varit riktigt helvetiska ( e d ett ord) 6 månader men FYFAN vilken glädje att äntligen ha vatten, kylskåp, laga sin egen mat på sin egna spis. aså bara jag tänder min ugn jag får sån lycka och jag visste att jag hellre ville ha så än o ba ha en helt färdig och nyrenoverad, för nu är den helt efter hur jag vill ha det. JAG SKA ALDRIG FLYTTA. alhamdolillah <3  
 
den som vill få ut mig kan ju fete glömma och ta bort mitt nr. jag ska tälta här dag in o dag ut. hahah 
 
MASHALLAH till varenda en som hjälpt mig, ni förtjänar livet.