- WEDDING CONSULTATION & MEETING BRIKEY

WEDDING CONSULTATION & MEETING BRIKEY

måste ju gör angt åt mina speglar yani. hahah har inte ens köpt yes till lägenheten. förstår ni som jag ska handla livet.
HAHAH sån allvarlig. ba hej. im akis mami :) 
jag skulle ha bröllopskonsultation med ett brudpar jag ska fotografera i augusti så jag åkte o träffa brikey innan jag skulle träffa de
hjärta vi åt på tusen & två, NI MÅSTE SMAKA DENNA RÄTTEN. och välja PUCKO. de har sån sujuc korv och sån pucko ost som vi araber säljer ni vet? asså LIFE
sen gick vi runt littål i stan HAHA asså vi äkta liknar bara att hon är ljus jag är mörk. d helt gulligt hahah
HAHAH sååå god min va. men hennes hade ingefära i sig o va så nasty. när jag jobba som projektledare så drack alla såna ingefära shots varje morgon HAHA fyfan va jag inte är menad o va nyttig :( 
jalalos sån king lät oss låna deras bil :D 
sen åkte jag hem till paret och pratade om alla bröllopsplaner, blir så glad de känner sig trygga nu :) aj love my job !  nu håller jag på med mitt kontor så alla kan komma hit istället men det är rätt så segt, allt tar sån tid ! haha
sen gick jag ut med aki innan mami kom hem ti mig <3 life dag. 
 
ni måste förresten lyssna på j balvin - ginza. brikey fått mig o fastna
#1 / / Anonym:

Hej, jag älskar ditt golv! vad är det för golv? Har kollat efter ett liknande och är intresserad av just den stilen.

Svar: hello! jag tror mina bröder beställde d från bauhaus! har ingen aning vad den heter!
abber