- WEDDING PHOTOGRAPHY
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

WEDDING PHOTOGRAPHY

HAHA detta är så typiskt abber hamed, istället för att gå sova dagen innan hon ska fotografera så sitter jag o kollar på film till halv tre. jag hade faktiskt inte sett hela coach carter så jag va tvungen. aj mean. basketkillar :) my kind of movie. HAHA 
sov 4.5 timmar men va överpigg när jag vaknade, är väl så när man dör för sitt jobb. haha
och jag vaknade till underbara blommor som mami hade hämtat till mig <3 life. dör ju för gul
vi hade en så underbar dag <3 jag älskar verkligen o träffa nya människor, känns jag känner alla redan haha och alla e så himla underbara. brudgummens pappa va så underbar och vi satt o pratade om hur hans fru gått bort i cancer o vi ba fastna i typ 1 timme. helt sjukt, ngt sorgligt på en fin dag. det är så livet är. han va så stolt över hans son och han ba jag vsste de skulle va här 1O år sen. asså <3 älskar kärlek. mashallah. sitter och redigerar de bilderna nu! men det här ska tidsinställas till nästa vecka HAHA jag äkta skriver framtiden juuu !!! 
#1 / / Ida:

Trevlig blogg!

Svar: tack! :D
abber

#2 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

åååh :D

Svar: :D <3
abber