- EDITING WEDDING IN PARIS
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

EDITING WEDDING IN PARIS

 
JA ASSÅ. jag har tagit de här. för jag har varit i paris. japp. och fotograferat bröllop. detta har hänt. HAHAH jag är helt kaos i huvet nu (som vanligt) jag boka nyss 4 fotograferingar så försöker ha koll på mitt liv. jag älskar o va bröllopsfotograf men nu är det lite olika familjefotograferingar och det också kul :) YEAJ ! nu ska jag redigera vidare ( har varit helt sjuk i 2 veckor så inte gjort något) men nu ska det maxineras. bloggen också i promise :) 
#1 / / Veronica Wallgren:

Gud så fantastiska bilder!

Svar: tack veronica !:D
abber

#2 / / susanas.blogg.se:

Vilka fina bilder! Duktig du är på att fota, kram

Svar: tack°:D
abber

#3 / / Hanna Karlsson:

Vilka fina bilder!

Svar: tack snälla!
abber

#4 / / Paulina:

Åh, vilka underbara bilder!! Du är så duktig!

Svar: tack snälla :D
abber

#5 / / a n n i k a:

Så härligt!

Svar: underbart ! :D
abber

#6 / / Amal:

Sååå fina bilder du är såå begåvad mitt hjärta blir stolt att du fotat i paris och känns som bilderna talar för sig själv ❤️

Svar: du min ängel <3
abber

#7 / / Matilda:

Gud så vackra bilder! Speciellt den andra gillade jag, och vad vacker bruden var :)

Svar: tack så mkt!
abber

#8 / / Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vad roligt att fota bröllop där :)
Härliga bilder :)

Svar: det va sååå underbart :D tack annie!
abber

#9 / / Malin:

Åh vad kul för dig att få fota sånt! Du är riktigt duktig :D

Svar: tack sötis :D
abber

#10 / / Jenny:

Åh vilka vackra bilder! Och vad vacker hon är!

Svar: tack snälla :D och personligheten matchar också! :)
abber

#11 / / Moa:

Åh vilka vackra bilder! Bröllop i Paris, det är ju som en dröm...

#12 / / Matilda :

Härliga bilder!

#13 / / Malin Wederberg:

Åh vad fina bilder :D

#14 / / kerstin:

jätte härliga bilder på fint bröllop kul idé att gifta sig i Paris

Svar: elr hur :) som en saga
abber

#15 / / Jenny:

Åh så fina bröllopsbilder, magiskt

Svar: det va verkligen magiskt <3
abber

#16 / / Tilda Barkselius:

Åh vad vackert!

Svar: thank youuu
abber

#17 / / Veronica Wallgren:

Åh vad fantastiska bilder!

Svar: tack snälla :D
abber

#18 / / P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson:

Vilka vackra bilder!!
Och vilken dröm att få fota bröllop i Paris :-D

Svar: det va verkligen en dröm :D
abber

#19 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

åååh kul

#20 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

åååh kul

Svar: ja d va heaven :D
abber

#21 / / Elaine:

Åh jag vill att det där ska vara mina bröllopsbilder! ;) Haha

Svar: ME TOO !!! hahah
abber

#22 / / radhuslivet.se:

DRÖMBRÖLLOP! <3 Vilka vackra bider!

Svar: d va verkligen <3 tack snälla
abber

#23 / / Linda HolEriks:

Vilka vackra fina bilder

Svar: Tack snälla :)
abber