- BARCELONA DAY 5, JUST WALKING AROUND THE CITY
/ BARCELONA / EVERYDAY /

BARCELONA DAY 5, JUST WALKING AROUND THE CITY

still no makeup och no clothes hahah fick köpa några t shirts från h&m. man fick 5O euro o handla för varje dag men jag hade ingen lust alls jag va så arg hahah så ba sket i 
vi hade finaste utsikten från vårt hotell <3
palmer är det vackraste jag vet. efter moln. HAHA
tot envisades med att d va fint väder denna dagen ja ba ja svär d km börja regna tot vi tar med paraply vi borde gå in i butiker han ba nej d lugnt kom HAHAH 
sista dagen och jag fick äntligen mitt bagage på kvällen! HAHA  jävla svin :( 
hade 10 min på sminka mig HAHA tvinga tot o gå ut
man tror ja aldrig sett smink HAHAH
avslutade dagen med världens bästa wok. o nu kmrkamera bilderna HAHA 
vi gick in i ett stort köpcentrum, sen när vi går ut så träffar vi på en familj som jag flög med och de hade inte heller fått sitt bagage stackarna HAHA vi träffades på h&m en gång och sen på stan HAHAH och vi va sååå arga de ba vi skulle fira mamman men det går ju inte med de här kläderna man får ju inte lust utan smink elelr något jag ba I KNOW !!! hahah :( stackars tot osm orkade med mitt klagamde om att jag likna pojke. (detta är verkligen inget ont mot någon som nt sminkar sig men jag känner mig bara omänsklig utan smink jag får nt lust med ngt HAHA) man ba i need help. 
coolingen
asså detta va sååååå mysigt! jag ville inte gå härifrån vi ba satt o lyssna p de helt länge
sååå söta dockor va tvungen köpa till galob :D 
vi ba gick runt i alla affärer HAHA 
 
mysig dag <3