- CELEBRATING WITH LELLS
/ EVERYDAY / FRIENDS /

CELEBRATING WITH LELLS

asså jag orkar inte med denna tjejen. så glad hon gjorde mig <3 hon kom med såna tallrikar jag velat ha från ikea, presentkort på ikea (livets affär!) och sen kontorssaker för mitt nya jobb och blommor och chips från serbien ( jag vill smaka chips från alla länder) och just d, parfym också. man ba jag orkar inte. tänkt typ på varje detalj blev så glad. sen tog hon ut mig och ville fira. ASSÅ 
vi fick böter när hon va hos mig HAHAH man kan inte ha det fööör bra. 
hon tog mig till min favvo bright fast hon hatar restaurangen HAHAH asså <3 det är kärlek det. när man offrar mat för sina vänner.
sen tog hon mig till skybar <3
for littål desert. jag dör för sånt här
HAHAHA med sin go pro <3 kär i henne
 
jag har världens sötaste vänner mashallah. <3 love you lells, vänner som vatt bredvid en när det är som kaosigast förtjänar o va bredvid en när det är som bäst. <3 alhamdolillah