- RANDOM 3
/ EVERYDAY /

RANDOM 3

asså bilderna är i sån oordning så d komedi men det får ni tåla, för snart är det goodie, sen är det bara bagdad resan och sen turkiet resan kmr och sen kmr det bli dag för dag förhopningsvis HAHA ( vågar inte ens våga er något) 
fotograferade ett event med dessa killar och de har gjort en egen bok nu så fick jag den av de, man är ju kunglig när man ser sitt namn så haha :D fast d står fel. HAHA 
"jag köpte den gula jackan för jag vet du älskar gul" min pappa vinner pris för världens sötaste individ. 
satt o fixade med hemsidan lite :) www.jasminenova.com här kan ni se littål, man är ju ändå grym asså. vet ni att jag kan HTML-koder enbart för bloggen? pallar inte hur mkt jag älskar min blogg asså hahah
fick meine perty halsband av amalos <3 
hahah så glad här skrev jag kontraktet för jobbet :D 
sushi kväll hos ful2 & oliv :D med wis <3 världens bästa. 
assåååå. hon här som äger detta i malmö central har förstått livet. ääälskar alla de vfärgerna med svart. HUR FINT?! 
HAHAH när jag skulle tvätta så kmr jag ner o ser detta o ja ba VA? ja har ju bokat? snea nästan o sånt men så tog jag ut allt så kmr min granne osm är exakt framför mig  hon ba OH är det du ?!? självklart år du tvätt ajag visste inte det va du. ASSÅ de är guuuld. älskar mina grannar hahah they love me ba för jag baka chokladtårta till de hahah kramar o pussar alltid henne världens bästa grannar :D 
KOLLA SNÄLLA VA JAG FICK MED POSTEN ?!?!?! JAG ORKAR NT SÖTHETEN I MINA VÄNNER
min ängel asså. så fick ja biobiljett och triss o godis <3 asså sötheten.  täjnk hon kunde ha gjort mig miljoner HAHA
vi e kära. hahah
asså älskar o redigera bröllop. no words.
asssså mina gamla elever <3 har jag nämnt de är livet?
nej de här två är livet. mashallah. 
prova littål kläder. måste bokstavligen ha helt ny garderob jag har ingenting kvar o måste ha kontorskläder, får inte ha jeans på jobb man ba hej det är typ d enda som passar. liknar kille i kostym byxor och äger inte en enda blus ? e d mänskligt? man ba du eekonom. ja har EN skjorta. HAHAH ska ta tag i mitt liv asså. 
så här ser det ut när du ger din barndomsvän hjärtattack och säger att du inte kan fotografera hennes bröllop på 1 april ( omg jag va så hemsk mot alla, lura wis att min kägenhet brann bl.a HAHAH ) jag älskar hur hon leker lugn i början HAHAHAH livets dag. 
OUH VA JAG ÄLSKAR KÖRSBÄRSBLOMMOR !!!!! 
 
om det är någon som vill fotograferas nu så let me know för jag vill jätte gärna fotografera med körsbärsträden!