- EDITING
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

EDITING

 
jag fotograferade detta bröllopet 3 veckor sen och är helt färdig, det är bara några bilder från festen som är kvar och sen ska jag beställa bilder och box till de. vet ni hur fint, de hade varit tillsammans i 1O år och hade sin bröllopfest på deras 1O års dag, som va 1O februari, typ man dör ju? jag dör för sånt så mycket så jag orkar inte. fattar än idag inte att det är mitt jobb att fånga sånt här. haha jag ska visa er littål bilder senare också, 
 
nu i helgen ska jag fotografera först i malmö sen ska vi komma til helsingborg för jag har gjort ett samarbete med helsing, så jag får gå in där och fotografera mina par :) bästa. så slipper jag va orolig om det är fult väder ( vilket det alltid är i sverige haha) så har fotograferat en förlovning där och detta bröllopet och så kommer jag fortsätta. OMG DET BA KOM SOL NU FRÅN INGENSTANS. blir ni också ba lyckliga när ni får se solsken ? det sån dude where you been ? why you hiding? hahah men ja. jag ska fortsätta redigera nu och dricka sönder mig vatten för känner mig sjuk som vanligt och det gillar vi ikke. vi hörs latårs :D HAHAH för jag har en blogg igen. dör ju.