- RECENTLY
/ EVERYDAY /

RECENTLY


 
 
vi kan ju börja med senaste bildårna på insta så jag har något o fylla med. HAHA jag tänkte faktiskt börja vlogga också. tips på vad man ska tänka på när man ska fotografera bröllop starta eget o sånt. sen vad jag jobbar med nu. gud jag haft så många olika jobb men ja. vill koppla bloggen till facebook och instagram också men det känns ju bara onödigt när man följer mig på alla såna sociala medier också. jag har ju flest följare på snapchat dock. HAHA innan öppnade jag den bara när jag skulle fota men nu är den öppen för alla hela tiden. e helt van bara random människor skriver o ba "förlåt men" man ba nej dude du är inte den enda. HAHA ni bäst. så ja. kommer hända mycket här. vet inte hur jag ska få ihop allting tidsmässigt men måste verkligen sätta tid för det för dör för min blogg haha än idag jag kollar på alla bilder och minnen så det är synd att jag inte har haft hela denna perioden heller :)